Dynamics 365 CRM – spersonalizowane zarządzanie siecią klientów oraz skuteczne prowadzenie działań sprzedażowo-marketingowych

Dynamicznie rozwijający się rynek sprzedaży wymaga optymalnego systemu, który pomoże obszarowi sprzedaży w szybkiej realizacji procesów. Dzięki połączeniu aplikacji Customer Service z Sales oraz Marketingiem otrzymujemy kompleksowe rozwiązanie zapewniające spersonalizowane zarządzanie siecią klientów wraz z narzędziami wsparcia sprzedaży i nowoczesnego marketingu. System Dynamics 365 Sales wspomaga zarządzanie bazą klientów oraz pozwala jasno określić proces sprzedażowy od potencjalnego klienta, szansy sprzedaży, oferty aż do zamówienia sprzedaży. Dynamics 365 Sales współpracuje z większością aplikacji rodziny Microsoft takimi jak Outlook, LinkedIn, Power BI, Office 365, Power Apps i wieloma innymi.

Gwarantuje korzyści przy każdym kontakcie z obsługą korzystającą z wielu kanałów takich jak: czat, SMS, Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat, Line i inne. Jedno, spójne środowisko świadczenia usług i ujednolicony interfejs dla klienta, nawet w sytuacjach przenoszenia sprawy między agentami i kanałami. Pomiar satysfakcji klientów przy użyciu Microsoft Forms Pro i działania oparte na przesłanych po każdej interakcji ankietach, budują pozytywne i długotrwałe relacje. Na podstawie zaawansowanych modeli oceny prawdopodobieństwa konwersji i zakupu zwiększony zostaje odsetek sfinalizowanych transakcji. Informacje kontekstowe pomagają dostosować komunikację i sugerują spersonalizowane tematy rozmowy dla podjęcia kolejnych działań sprzedażowych. Za pomocą ujednoliconych danych dotyczących marketingu, sprzedaży i obsługi klienta kompleksowy proces pozyskiwania klientów staje się prostszy i znacznie szybszy.  

Przegląd MS Dynamics 365 CRM

<strong>Przegląd MS Dynamics 365 CRM</strong>

FAQ

Połączenie Dynamics 365 Sales z komponentem Marketing pomaga tworzyć, pielęgnować i ustalać priorytety potencjalnych klientów. Dodatkowo pomaga tworzyć ukierunkowane, wielokanałowe kampanie i spersonalizowane kontakty z klientami, aby generować więcej leadów sprzedażowych.

Można kierować reklamy i łączyć się z odbiorcami LinkedIn, importując potencjalnych klientów wygenerowanych za pomocą narzędzi LinkedIn. Można również zsynchronizować potencjalnych klientów z LinkedIn Lead Gen Forms i dopasować je do nowego lub istniejącego kontaktu lub utworzyć nowy połączony kontakt.

Dzięki głębokiej integracji systemów dla biznesu Microsoft wiele operacji pomiędzy nimi zostało zautomatyzowanych. Nie ma potrzeby kopiowania danych. Wystarczy z poziomu Outlooka “otagować” kontekstowo określony mail, by cała korespondencja w tym wątku automatycznie została umieszczona w systemie CRM.

Wdrażamy moduły Microsoft Dynamics 365

Commerce

Finance

Project Operations

Power Automate

Chcesz otrzymać więcej informacji na temat Microsoft Dynamics 365?

Wypełnij formularz i dowiedz się więcej.