GO LIVE

Wsparcie na każdym etapie implementacji

GO LIVE

Wsparcie na każdym etapie implementacji

Wprowadzenie do organizacji nowego systemu to przede wszystkim kwestia dobrego planowania i odpowiedniego przygotowania. Oferujemy wsparcie na każdym etapie tego procesu w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie.

Pytania, które wyjaśniamy podczas konsultacji przed uruchomieniem systemu:

Czy kluczowi użytkownicy byli zaangażowani w odpowiednim czasie?

Czy zaimplementowano zasadnicze wymagania?

Czy system przeszedł pozytywnie wszystkie testy?

Czy działa infrastruktura i wszystkie interfejsy?

Czy przygotowano wystarczającą dokumentację i czy przeprowadzono gruntowne szkolenie pracowników?

Podczas uruchomienia ważną rolę odgrywają również następujące czynniki:

implementacja nie powinna być przeprowadzana w godzinach szczytu

klient i partner muszą mieć do dyspozycji wystarczającą liczbę pracowników

aby uniknąć zbyt długiej pracy równoległej ze starym i nowym systemem, najlepiej przeprowadzić przezbrojenie na początku roku obrotowego

zalecamy skoncentrowanie się wyłącznie na samej implementacji oprogramowania

elementy przygotowawcze, takie jak wymiana sprzętu powinny zostać przeprowadzone wcześniej i być odpowiednio przetestowane

w przypadku dużych i złożonych implementacji należy zbadać, czy proces można przeprowadzić z podziałem na firmy, kraje i regiony

zalecane jest przeprowadzenie testów w różnych oddziałach, a zdobyte w ten sposób doświadczenie powinno być uwzględnione podczas kolejnych implementacji

Wspólnie z Klientami planujemy i tworzymy zrównoważone oraz realistyczne koncepcje.

Naszym celem jest przeprowadzenie implementacji tak, aby sprawdzała się ona zarówno w krótko- jak i długoterminowej perspektywie.

Nasza wiedza i doświadczenie tworzy trwałe rozwiązania.

SERWIS DYNAMICS
KONSULTING