MICROSOFT DYNAMICS 365
FIELD SERVICE

Mobilne rozwiązywanie problemów produkcyjnych

MICROSOFT DYNAMICS 365
FIELD SERVICE

Mobilne rozwiązywanie problemów produkcyjnych

Dynamics 365 Field Service – mobilne rozwiązywanie problemów produkcyjnych i naprawy awarii

Field Service pomaga w dostarczaniu usług, zleceń pracy i zarzadzaniu nimi. Aplikacja łączy automatyzację przepływu pracy, algorytmy planowania i mobilność. Pomaga planować zlecenia pracy oraz zarządzać magazynem części zamiennych. Monitoruje stan maszyn za pomącą urządzeń i czujników np. termometrów, żyroskopów, czujników ciśnienia itp. Field Service umożliwia organizacjom przekształcenie sposobu świadczenia usług z kosztownego modelu naprawy awarii w proaktywny model usług poprzez połączenie diagnostyki IoT, planowania, konserwacji zasobów i zapasów na tej samej platformie.

Dynamics 365 Field Service pozwala:

Skrócić przestoje, łącząc się z urządzeniami IoT w celu diagnozowania problemów, zanim klienci je dostrzegą

Szybciej rozwiązać problemy, zdalnie monitorując urządzenia przy bieżącym utrzymaniu klientów

Dzięki danym z urządzenia i danym dotyczących konserwacji usług Field Service pomaga podejmować inteligentne decyzje dotyczące wysyłania techników z odpowiednią wiedzą fachową, dostępnością i bliskością miejsca pracy

Przegląd MS Dynamics 365 Field Service 

Przegląd MS Dynamics 365 Field Service

Zwiększ produktywność pracowników pierwszej linii dzięki:

  • Integracji Internetu rzeczy (IoT)
  • Zdalnej współpracy z ekspertami w czasie rzeczywistym przy użyciu rzeczywistości mieszanej

FAQ

Microsoft Dynamics 365 Field Service jest idealnym rozwiązaniem dla szerokiego grona odbiorców. Szczególne zastosowanie odnajdzie wśród przedsiębiorstw zajmujących się: 

  • obsługą posprzedażową maszyn
  • planowaniem usług
  • zarządzaniem utrzymania ruchu firm produkcyjnych.

Oto kilka przykładów typów organizacji, które korzystają z Microsoft Dynamics 365 Field Service:

  • Firmy produkcyjne — producent urządzeń medycznych sprzedaje maszyny szpitalom i klinikom oraz używa aplikacji do zarządzania usługami konserwacyjnymi przez cały okres eksploatacji maszyn
  • Firmy narzędziowe — firma dostarczająca kable światłowodowe używa aplikacji do reagowania na awarie poprzez wysyłanie techników do miejsc problemowych
  • Opieka zdrowotna — dostawca usług opieki zdrowotnej w domu używa aplikacji do planowania i wysyłania pracowników służby zdrowia do podawania leków i innej opieki wielu pacjentów
  • Konserwacja sprzętu — kierownik obiektu używa aplikacji do świadczenia usług konserwacji i naprawy sprzętu grzewczego i chłodniczego.

Microsoft Dynamics 365 Field Service zapewnia narzędzia do zwiększenia wskaźnika napraw wykonanych przy pierwszej wizycie poprzez optymalizację planowania i wysyłanie odpowiednich specjalistów. Umożliwia również łatwe zarządzanie wszystkimi umowami serwisowymi, włączając w to cykliczne zgłoszenia serwisowe i umowy, instalację produktów i gwarancje – dla wszystkich klientów bez względu na ich lokalizację.

Microsoft Dynamics 365 Field Service współpracuje z pozostałymi produktami z rodziny Microsoft Dynamics 365.

Oferujemy integrację Field Service z Dynamics 365 Remote Assist oraz Holo Lens 2.

Główne moduły Microsoft Dynamics 365

SCM

CZYTAJ DALEJ

CRM

CZYTAJ DALEJ

Power Automate

CZYTAJ DALEJ

Chcesz otrzymać więcej informacji na temat Microsoft Dynamics 365?

NAPISZ DO NAS