Dynamics 365 Field Service – mobilne rozwiązywanie problemów produkcyjnych i naprawy awarii
Field Service pomaga w dostarczaniu usług, zleceń pracy i zarzadzaniu nimi. Aplikacja łączy automatyzację przepływu pracy, algorytmy planowania i mobilność. Pomaga planować zlecenia pracy oraz zarządzać magazynem części zamiennych. Monitoruje stan maszyn za pomącą urządzeń i czujników np. termometrów, żyroskopów, czujników ciśnienia itp. Field Service umożliwia organizacjom przekształcenie sposobu świadczenia usług z kosztownego modelu naprawy awarii w proaktywny model usług poprzez połączenie diagnostyki IoT, planowania, konserwacji zasobów i zapasów na tej samej platformie.
Dynamics 365 Field Service pozwala:
■ Skrócić przestoje, łącząc się z urządzeniami IoT w celu diagnozowania problemów, zanim klienci je dostrzegą
■ Szybciej rozwiązać problemy, zdalnie monitorując urządzenia przy bieżącym utrzymaniu klientów
■ Dzięki danym z urządzenia i danym dotyczących konserwacji usług Field Service pomaga podejmować inteligentne decyzje dotyczące wysyłania techników z odpowiednią wiedzą fachową, dostępnością i bliskością miejsca pracy
Przegląd MS Dynamics 365 Field Service
<strong>Przegląd MS Dynamics 365 Field Service</strong>
Zwiększ produktywność pracowników pierwszej linii dzięki:
-
- Integracji Internetu rzeczy (IoT)
-
- Zdalnej współpracy z ekspertami w czasie rzeczywistym przy użyciu rzeczywistości mieszanej