Dynamics 365 Field Service – mobilne rozwiązywanie problemów produkcyjnych i naprawy awarii

Field Service pomaga w dostarczaniu usług, zleceń pracy i zarzadzaniu nimi. Aplikacja łączy automatyzację przepływu pracy, algorytmy planowania i mobilność. Pomaga planować zlecenia pracy oraz zarządzać magazynem części zamiennych. Monitoruje stan maszyn za pomącą urządzeń i czujników np. termometrów, żyroskopów, czujników ciśnienia itp. Field Service umożliwia organizacjom przekształcenie sposobu świadczenia usług z kosztownego modelu naprawy awarii w proaktywny model usług poprzez połączenie diagnostyki IoT, planowania, konserwacji zasobów i zapasów na tej samej platformie.

Dynamics 365 Field Service pozwala:

Skrócić przestoje, łącząc się z urządzeniami IoT w celu diagnozowania problemów, zanim klienci je dostrzegą

Szybciej rozwiązać problemy, zdalnie monitorując urządzenia przy bieżącym utrzymaniu klientów

Dzięki danym z urządzenia i danym dotyczących konserwacji usług Field Service pomaga podejmować inteligentne decyzje dotyczące wysyłania techników z odpowiednią wiedzą fachową, dostępnością i bliskością miejsca pracy

Przegląd MS Dynamics 365 Field Service 

<strong>Przegląd MS Dynamics 365 Field Service</strong>

Zwiększ produktywność pracowników pierwszej linii dzięki:

    • Integracji Internetu rzeczy (IoT)
    • Zdalnej współpracy z ekspertami w czasie rzeczywistym przy użyciu rzeczywistości mieszanej

 

FAQ

Microsoft Dynamics 365 Field Service jest idealnym rozwiązaniem dla szerokiego grona odbiorców. Szczególne zastosowanie odnajdzie wśród przedsiębiorstw zajmujących się: 

    • obsługą posprzedażową maszyn
    • planowaniem usług
    • zarządzaniem utrzymania ruchu firm produkcyjnych.

Oto kilka przykładów typów organizacji, które korzystają z Microsoft Dynamics 365 Field Service:

    • Firmy produkcyjne — producent urządzeń medycznych sprzedaje maszyny szpitalom i klinikom oraz używa aplikacji do zarządzania usługami konserwacyjnymi przez cały okres eksploatacji maszyn
    • Firmy narzędziowe — firma dostarczająca kable światłowodowe używa aplikacji do reagowania na awarie poprzez wysyłanie techników do miejsc problemowych
    • Opieka zdrowotna — dostawca usług opieki zdrowotnej w domu używa aplikacji do planowania i wysyłania pracowników służby zdrowia do podawania leków i innej opieki wielu pacjentów
    • Konserwacja sprzętu — kierownik obiektu używa aplikacji do świadczenia usług konserwacji i naprawy sprzętu grzewczego i chłodniczego.

 

Microsoft Dynamics 365 Field Service zapewnia narzędzia do zwiększenia wskaźnika napraw wykonanych przy pierwszej wizycie poprzez optymalizację planowania i wysyłanie odpowiednich specjalistów. Umożliwia również łatwe zarządzanie wszystkimi umowami serwisowymi, włączając w to cykliczne zgłoszenia serwisowe i umowy, instalację produktów i gwarancje – dla wszystkich klientów bez względu na ich lokalizację.

Microsoft Dynamics 365 Field Service współpracuje z pozostałymi produktami z rodziny Microsoft Dynamics 365.

Oferujemy integrację Field Service z Dynamics 365 Remote Assist oraz Holo Lens 2.

Wdrażamy moduły Microsoft Dynamics 365

Commerce

Finance

Project Operations

Power Automate

Chcesz otrzymać więcej informacji na temat Microsoft Dynamics 365?