Oferujemy
kompleksowe wsparcie w zakresie systemów Microsoft Dynamics 365, AX2009, AX2012, rozwiązań Power Automate oraz usługi Power BI. Dopasowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów oraz ich obecnej sytuacji. Posiadamy szereg pakietów umożliwiających dobranie najkorzystniejszego zakresu dostosowanego do budżetu Klienta. Stosujemy proste zasady oparte na zgłoszeniach.
Wsparcie Cyfrowej Transformacji
■ Wielokanałowa sprzedaż
Posiadanie sprawnie działającej sprzedaży za pośrednictwem wielu kanałów – online, stacjonarnie i poprzez call center to już codzienność. Pomagamy klientom utrzymać te środowiska w ciągłej gotowości i nieprzerwanej dostępności.
■ Automatyzacja produkcji
Dostarczanie produktów na czas i eliminowanie przestojów, a także uodpornienie produkcji na nieprzewidziane zmiany to ważne aspekty automatyzacji w przedsiębiorstwie. Zapewniamy wsparcie w ciągłości produkcyjnej i eliminacji błędów.
■ Zdalne budowanie relacji sprzedażowych
Szybko zmieniające się preferencje klientów i coraz większe oczekiwania wobec sprzedawców wymagają innowacyjnych narzędzi, a my dbamy o ich aktualność i umiejętne wykorzystanie dla osiągnięcia jak największych korzyści.
„We wszystkim, co robimy, skupiamy się nie tylko na oprogramowaniu, ale na szerszej perspektywie – interakcji między systemem, sprzętem i siecią. A przede wszystkim skupiamy się na kliencie.” Mario Barac, MS POS Sales Manager
Co nas wyróżnia
Kompleksowe wsparcie:
■ Obsługa Dynamics D365/CE/PowerPlatform/ produkty ISV np.: LaserNet
■ Programiści realizujący zlecenia zmian i modyfikacji
■ Dedykowana platforma komunikacji i śledzenia zgłoszeń – w oparciu o Jira
Service Desk i DevOps
■ Opieka w zakresie polityki licencyjnej
■ Dedykowana opieka merytoryczna (Project Manager)
■ Monitoring jakości współpracy (Opiekun Handlowy)