SERWIS DYNAMICS

Kompleksowa obsługa serwisowa

SERWIS DYNAMICS

Kompleksowa obsługa serwisowa

Oferujemy

kompleksowe wsparcie w zakresie systemów Microsoft Dynamics 365, AX2009, AX2012, rozwiązań Power Automate oraz usługi Power BI. Dopasowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów oraz ich obecnej sytuacji. Posiadamy szereg pakietów umożliwiających dobranie najkorzystniejszego zakresu dostosowanego do budżetu Klienta. Stosujemy proste zasady oparte na zgłoszeniach.

Wsparcie Cyfrowej Transformacji

■  Wielokanałowa sprzedaż

Posiadanie sprawnie działającej sprzedaży za pośrednictwem wielu kanałów – online, stacjonarnie i poprzez call center to już codzienność. Pomagamy klientom utrzymać te środowiska w ciągłej gotowości i nieprzerwanej dostępności.

■  Automatyzacja produkcji

Dostarczanie produktów na czas i eliminowanie przestojów, a także uodpornienie produkcji na nieprzewidziane zmiany to ważne aspekty automatyzacji w przedsiębiorstwie. Zapewniamy wsparcie w ciągłości produkcyjnej i eliminacji błędów.

■  Zdalne budowanie relacji sprzedażowych

Szybko zmieniające się preferencje klientów i coraz większe oczekiwania wobec sprzedawców wymagają innowacyjnych narzędzi, a my dbamy o ich aktualność i umiejętne wykorzystanie dla osiągnięcia jak największych korzyści.

„We wszystkim, co robimy, skupiamy się nie tylko na oprogramowaniu, ale na szerszej perspektywie – interakcji między systemem, sprzętem i siecią. A przede wszystkim skupiamy się na kliencie.” Mario Barac, MS POS Sales Manager

Co nas wyróżnia

Kompleksowe wsparcie:

Obsługa Dynamics D365/CE/PowerPlatform/ produkty ISV np.: LaserNet

Programiści realizujący zlecenia zmian i modyfikacji

Dedykowana platforma komunikacji i śledzenia zgłoszeń – w oparciu o Jira
   Service Desk i DevOps 

Opieka w zakresie polityki licencyjnej

Dedykowana opieka merytoryczna (Project Manager)

Monitoring jakości współpracy (Opiekun Handlowy)

Masz jakieś pytania

dotyczące naszych usług serwisowch lub potrzebujesz pomocy technicznej?

KONTAKT